Search This Blog

Thursday, August 26, 2010

~TINGKATAN ENAM~

salam smua..skg dh msuk blan 8,x lma ag dh nk raya..rsa b debar pla..skg ni aku dah melanjut kan pljrn d tingkatan 6..mla2 aku m ddki tingkatan 6 ni,aku rsa mcm best ja..tp,ada bbrpa mggu kmdn..aku mla rsa bosan yg t amat sgt..dh la aku xda kwn..ddk pn sorg2..tmbah la aku malas ke skula...ntah la,ati aku kuat nk b henti tingkatan 6 ni,tp,aku rsa lbh rugi klu aku b henti...dah la aku ni malas ke skula..tp,kwn2 aku kt dlam kelas tu,dh kira baik lorh..mereka bkan nya sombong pn.dh kira untung la aku tu,tp ja nie yg mlas nk b gaul,mybe aku x biasa dgn kwan2 bru kot..hmm..Insyaallah.mybe lps rya nie,aku akn kembali ke sekolah dan aku b tekad tak mau ponteng2 ag kecuali klu ada suatu mslah..hehex~ . dan klu boleh aku nak ulg kaji apa yg aku t tinggal sepanjang aku sibuk memonteng nie..huhu :P ..tp,bia pn aku slu 'cuti panjang',guru aku ttp cool ja..(bodek :D) hehex~ ..ya btol apa yg aku gtau nie..mksd aku,dowg bkn x ambl ksah,tp ada timbang rsa..huhu~.. stakat ni ja lah yg aku nk post,ada msa aku post lg :) SALAM

No comments:

Post a Comment